Verzendservice

Levertijd

De bestelde producten trachten wij zo spoedig mogelijk te leveren. Bijna alle bestellingen kunnen wij binnen 14 werkdagen leveren*. Mochten de gevraagde producten niet voldoende voorradig zijn en uw levering hierdoor vertraging oplopen, dan zullen wij u hierover informeren. 

*Op de 14 werkdagen levertermijn zijn echter de volgende uitzonderingen van toepassing:

  • Bestellingen met poedercoaten
  • Bestellingen met anodiseren
  • Levering op de Waddeneilanden.

Uiteraard zullen wij de producten indien mogelijk eerder proberen te leveren.

Afhalen

Indien u tijdens het bestelproces heeft aangegeven dat u de bestelling wilt afhalen, ontvangt u een e-mail wanneer de bestelde producten klaarstaan (binnen de leveringstermijn zoals bij de producten vermeld staat). Wij verzoeken u deze af te halen binnen 5 werkdagen op onze locatie in Maasdijk (Nederland) of op een donderdag op onze locatie in Westmalle (België), afhankelijk van uw keuze. 

Bezorgen en verzendkosten

De artikelen worden zodra deze gereed zijn verzonden naar het opgegeven adres. Laser op Maat past de verzendmethode aan de hand van het aantal artikelen en de lengte aan. Aluminium producten met een maximale gordelomvang van 3.500 mm lang en niet zwaarder dan 30 kg zullen door een distributeur worden afgehandeld. Hiervoor geldt de volgende prijstabel:

Prijs Land
€ 9,90*  Nederland

Producten met een grotere gordelomvang of met een hoger gewicht zullen door onze eigen chauffeur geleverd worden, met specifieke kosten per adres.

U kunt uw verzendkosten voordat u een bestelling plaatst laten berekenen indien u in de winkelwagen bent. Zo komt u nooit voor verrassingen te staan.

Voor overige voorwaarden verwijzen wij u naar de algemene voorwaarden.

*Geldt niet voor zendingen op de eilanden (boottarief € 112,50) en Zeeuws Vlaanderen (toeslag Westerscheldetunnel toltarief € 47,00), deze prijzen zijn op aanvraag. 

Niet thuis?

Mocht u op het tijdstip van levering niet thuis zijn, dan zal de chauffeur de levering bij de buren of een naast gelegen bedrijf afgeven. Mocht dit niet mogelijk zijn, dan krijgt u een brief in de brievenbus en nemen zij de goederen weer retour. Wanneer u een zending met Track & Trace code heeft ontvangen kunt u met de gegevens op het briefje een nieuwe afleverafspraak in plannen. Heeft u een zending zonder Track & Trace, dan zullen de artikelen niet op een later tijdstip worden aangeboden, maar dient u opnieuw verzendkosten te betalen